🎇Extra sleva 5% na vše!🎇 zadej kód "EXTRA5" a využij dodatečnou slevu i na zlevněné zboží✨

Výměna, vrácení a reklamace zboží

Výměna zboží

V případě, že jste objednali zboží, které Vám z nějakého důvodu nesedí a chcete jej vyměnit za jiné, nemusíte se zbožím nikam chodit nebo nám je posílat. Stačí využít naší služby "Chci ušetřit čas expresní výměnou velikosti", o zbytek se postaráme my.

Jak na to?

1) Pakliže jste si službu "předplatili" v původní objednávce, stačí když si do košíku vložíte zboží, za které chcete původní zboží vyměnit, zadáte platbu dobírkou a do poznámky napíšete něco ve smyslu "prosím o výměnu zboží z původní objednávky". Prosíme, nezadávejte platbu "Kartou online", zbytečně byste platili za zboží, které jste již hradili a my Vám pak peníze vraceli. Do poznámky můžete uvést položky, které měníte.

2) Pokud jste si službu nepředplatili, vložte do košíku zboží, o které máte zájem a přidejte službu "Chci ušetřit čas expresní výměnou velikosti" (viz obrázek níže) a zadejte platbu na dobírku. Prosíme, nezadávejte platbu "Kartou online", zbytečně byste platili za zboží, které jste již hradili a my Vám pak peníze vraceli. Nezapomeňte na poznámku, že se jedná o výměnu zboží!

Poté již vyčkejte, až dorazí kurýr, předá Vám zboží a naproti tomu si od Vás vyzvedne původně objednané zboží. Prosíme o dostatečné zabalení, aby nedošlo k poškození. Zboží musí být samozřejmě kompletní.

Vrácení zboží

Vrácení zakoupeného zboží na e-shopu www.hejduksport.cz. Každý zákazník má právo na výměnu či vrácení zboží. V případě nespokojenosti lze zboží vrátit do 14 dnů od převzetí balíčku a to bez udání důvodu! Jak postupovat? Zašlete nám zboží spolu s vyplněným formulářem pro vrácení zboží na naši provozovnu nebo využijte svozu DPD, kde stačí vyplnit pár řádků a kurýr přijede pro zboží přímo k Vám či na výdejní místo (účtujeme 60,- Kč, které odečteme při vrácení částky). Při zasílání zboží zpět je potřeba dodržet určité podmínky:

  • zboží nesmí být poškozené či nijak opotřebené
  • zboží by mělo být kompletní (včetně příslušenství, obalu, návodu, atd.)
  • nezasílejte zboží na dobírku, takovýto balíček nemůžeme přijmout!
Postup při vrácení zboží:
  • vyplňte prosím formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
  • vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat zboží
  • zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
  • spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
  • zboží je třeba poslat vždy kompletní
  • zboží zašlete na adresu: Hejduksport s.r.o., Areál Vesna - U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
  • u zákazníků mimo ČR je (při vrácení peněz) třeba Název banky, SWIFT kód a IBAN!

Reklamace zboží

Reklamace zboží na e-shopu www.hejduksport.cz. V případě závady na zakoupeném zboží, má každý zákazník právo na reklamaci daného výrobku. Zboží zašlete spolu s reklamačním formulářem na naši provozovnu, kde bude předána/zaslána k posouzení. Vaši reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejrychleji.

Postup při reklamaci zboží:
  • vyplňte prosím reklamační formulář, který naleznete spolu s fakturou u zboží (formulář lze také stáhnout v dolní části stránky)
  • vyplněný a podepsaný formulář vložte do zásilky, ve které budete odesílat reklamované zboží
  • zásilku je potřeba dostatečně zabalit, aby nedošlo k poškození reklamovaného zboží během přepravy (zabalit včetně obalu výrobku)
  • spolu s reklamačním formulářem přiložte také kopii daňového dokladu (faktura)
  • zboží je třeba poslat vždy kompletní (nelze zaslat pouze poškozenou část)
  • reklamované zboží zašlete na adresu: Hejduksport s.r.o., Areál Vesna - U Elektrárny 306, 530 02 Čeperka
  • u zákazníků mimo ČR je (při vrácení peněz) třeba Název banky, SWIFT kód a IBAN!

Přijatá reklamace bude odborně posouzena a bude stanoven další postup. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce nebo oprávněná osoba, která vydá písemné stanovisko k reklamaci. V případě oprávněné reklamace, bude kupujícímu zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena. O výsledku reklamace Vás budeme informovat maximálně do 30 dní od přijetí zboží.

 

 

Soubory ke stažení

Máte nějaké dotazy? Kontaktujte nás.
ask expert
Zeptejte se experta na hokej
Jsme online Po–Pá: 08:00 – 16:00
Václav Novák
Produktový specialista
Hradec Králové
Kontakt na pobočku
Chrudim
Kontakt na pobočku
Kontaktujte nás